Marki

Jest 10 marek
  • Antony Morato

    Antony Morato to męska  marka kierowana  do nowej generacji konsumentów. Posiada oryginalne wzory oraz kroje.  Nietuzinkowość i atrakcyjność ubrań Antony Morato zyskuje dzięki zaskakującym dodatkom.
    Obecnie marka jest dystrybuowana w 3200 sklepach multibrandowych w  ponad 70 krajach na całym świecie. 


  • Atos Lombardini

    Atos Lombardini to rodzinna firma o długiej historii. Założona  w 1986 roku przez Atosa Lombardini i jego żonę Silvanę.. W latach 90' do zespołu dołączyły córki  Alessandra i Wlena. Właściciele kładą ogromny nacisk na jakość oferowanych przez nich produktów, charakteryzują się dbałością o każdy detal.  Marka jest skierowana do pewnych siebie kobiet, które lubią łączyć klasykę z najnowszymi trendami.

  • Baldowski

    Projektując buty i tworząc unikatowe kolekcje dbamy o każdy szczegół: wiemy, że piękna forma podkreśli charakter właścicieli, ale pamiętamy, że tylko wygodne buty sprawią im rzeczywistą przyjemność.
    Obserwując trendy zawsze dodajemy do nich coś od siebie: już w latach 70., jako jedni z pierwszych zaproponowaliśmy kobietom eleganckie modele szpilek; czuliśmy, że tylko takie buty będą odpowiedzią na to, co panie kryją w swoich wnętrzach - potrzebę luksusu i chęć sięgnięcia w życiu jeszcze wyżej oraz dojścia jeszcze dalej!

  • Cambio

    Ceniona przez kobiety marka projektująca znakomite spodnie. Każda z nas wie doskonale, jak ważna to część garderoby. Ogromne doświadczenie, świetny dobór materiałów, przemyślane fasony na różne sylwetki, są gwarancją znakomitego produktu. Zapoznaj się z produktami Cambio w naszym sklepie internetowym!

  • Junk De Luxe

    Projektanci Junk de Luxe czerpią inspirację z wielu stylów. Projekty marki  łączą ze sobą wiele kontrastujących ze sobą elementów. Marka stawia na niepowtarzalność oraz oryginalność.

  • Lindbergh

    Jakość, klasyka i minimalizm to synonimy tej skandynawskiej marki. Lindbergh to odzież dla europejskiego mężczyzny, na każdą pogodę i na każdą okazję. Nazwa marki pochodzi od Charlesa Lindbergha, amerykańskiego pilota, który w 1927 roku przeleciał, bez przerwy, z Nowego Jorku, aż do Paryża. Marka buduje swoją historię wokół tej postaci, ponieważ Charles Lindbergh to synonim męskości, odwagi i charakteru. Grupą docelowa marki są nie tylko mężczyźni ogółem, ale również mężczyźni, którzy są świadomi obecnie panujących trendów.

  • Luisa Cerano

    Luisa Cerano to niemiecka marka, która w 1998 roku dynamicznie wkroczyła na scenę mody, proponując międzynarodowy, a jednocześnie bardzo zindywidualizowany współczesny styl. Kolekcje Luisy Cerano są połączeniem luksusu i sportowej elegancji oraz najwyższej jakości szlachetnych tkanin. Klientka LC to kobieta ceniąca dobry styl, komfort i indywidualizm, mająca świetne wyczucie koloru i znająca znaczenie detalu w propozycjach projektantów. Osoba świadoma, pewna siebie i kierująca się intuicją, by być zawsze o ten jeden krok do przodu…

  • MET

    Met powstała w 1997 roku po spotkaniu pomiędzy Moreno Giuriato - właściciel firmy Italservices, wyspecjalizowanej w produkcje i sprzedaż międzynarodowych marek  a   Gege Back - ważnym nazwisko dobrze znane ze swoich umiejętności produktowych i stylu, założyciel firmy i wynalazca międzynarodowych udanych marek i linii takich jak: Avirex, Murphi & Nye, New York, Kingino.

    Zespół wymagający nad produktem i jakości, ale również  stawia na jakość usługi, i to jest sposób, w jaki grupie udało się spełnić cel -  łańcucha dystrybucji i jej klientów.

    Met jest kompleksowy, linia odzieży damskiej silnie tworzona przez caratterizzato - to rzemiosło i mieszanka technologii, ale również w wyborze materiałów i procesu produkcyjnego. 

Pokazuje 1 - 8 z 10 elementów